Welcome!

Welcome to Satlover forums, full of great people, ideas and excitement.

Please register if you would like to take part. link..

Register Now

Alert: Don't Use Hotmail Email Accounts for registration

Collapse

Before Access to all Forums and Trial accounts you must need to activate your account Email address

Wie heeft er nog last van,van de anti C.S. regel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dvdtotal
    Member
    • Sep 2010
    • 34

Wie heeft er nog last van,van de anti C.S. regel

Omdat het hier zo stil is hier maar een vraag:

wie heeft er ook last van,van de anti c.s. van canaal digital en tv vlaanderen ?
    16
    a:3:{i:81;a:5:{s:12:"polloptionid";i:81;s:6:"nodeid";s:5:"19702";s:5:"title";s:2:"JA";s:5:"votes";i:14;s:6:"voters";a:14:{i:0;s:4:"2512";i:1;s:4:"4054";i:2;s:5:"32999";i:3;s:5:"13508";i:4;s:5:"25134";i:5;s:5:"13228";i:6;s:4:"6972";i:7;s:5:"36580";i:8;s:5:"39592";i:9;s:5:"41947";i:10;s:5:"42964";i:11;s:5:"11323";i:12;s:5:"67334";i:13;s:5:"68121";}}i:82;a:5:{s:12:"polloptionid";i:82;s:6:"nodeid";s:5:"19702";s:5:"title";s:3:"NEE";s:5:"votes";i:2;s:6:"voters";a:2:{i:0;s:5:"33363";i:1;s:5:"16363";}}i:83;a:5:{s:12:"polloptionid";i:83;s:6:"nodeid";s:5:"19702";s:5:"title";s:27:"Weet niet waar het om gaat.";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}}
    0%
    14
    Pay Server Reported
  • dream2dream
    Junior Member
    • Jan 2012
    • 22

Re: Wie heeft er nog last van,van de anti C.S. regel

Heb hier idd wel last van ja. We hebben al jaren een clubje met vrienden. Nu kan er opeens maar tot 4 gedeeld worden. Vraag me af hoe de 'grote' servers hier (zo snel) een work-around voor hebben gevonden.... Je kunt er ook op wachten tot andere providers dit gaan toepassen.

Comment

• dvdtotal
      Member
      • Sep 2010
      • 34

Ja is inderdaad lastig
      heb zelf ook een klein servertje en het was wel even lastig alles draaiende te houden.
      maar samen zijn we sterk
      Pay Server Reported

Comment

• Jack36548
        Banned
        • Jun 2011
        • 111

Ik heb twee ontvangers met een "gift"
        Dankzij softcam kan ik nog naar voldoende zenders kijken van Nederland op 19°E. Maar door deze regels, kan ik maar kijken naar 4 zenders van België
        Spijtig wel, maar ik geniet van alle andere zenders die nu open zijn. Ondertiteling hoef ik niet te hebben in een film of zo, zolang het maar Engels gesproken is

Comment

• dream2dream
          Junior Member
          • Jan 2012
          • 22

Originally posted by dvdtotal
          Ja is inderdaad lastig
          heb zelf ook een klein servertje en het was wel even lastig alles draaiende te houden.
          maar samen zijn we sterk
          Hoe doen jullie dat dan? Meer kaarten?

Comment

• dvdtotal
            Member
            • Sep 2010
            • 34

Originally posted by dream2dream
            Hoe doen jullie dat dan? Meer kaarten?
            ja 75 % heeft er zelf één (kompleet of niet,maakt niet uit)
            en de rest kijkt bij mij DE

niet iedereen tegelijk kijkt NL of BE
            Pay Server Reported

Comment

• dream2dream
              Junior Member
              • Jan 2012
              • 22

Originally posted by dvdtotal
              ja 75 % heeft er zelf één (kompleet of niet,maakt niet uit)
              en de rest kijkt bij mij DE

niet iedereen tegelijk kijkt NL of BE
              Neem aan dat iedereen toch wel NL-HD wil kijken tegenwoordig. Dan loop je toch gauw vol?

Comment

• dvdtotal
                Member
                • Sep 2010
                • 34

Originally posted by dream2dream
                Neem aan dat iedereen toch wel NL-HD wil kijken tegenwoordig. Dan loop je toch gauw vol?
                Ja vol is vol
                dan moet er iemand uitwijken naar sd.
                maar omdat we dat weeten is het niet zo erg.
                vandaag jij
                morgen ik
                en soms zijn er dagen lang plaatsen vrij
                (het is nu eenmaal niet anders)
                Pay Server Reported

Comment

• dream2dream
                  Junior Member
                  • Jan 2012
                  • 22

Idd, toch wel iets veranderd. Ben toch erg benieuwd naar ideeen om dit geintje te omzeilen. Las ergens iets over ECM's uit cache ipv elke keer van de kaart. Dat klinkt heel aardig. Maar hoe?

Comment

• runmo
                    Experienced Board Member
                    • Jun 2010
                    • 6123

gelieve hier geen manieren te bespreken hoe te omzeilen, maar enkel antwoorden op de vraag en eventueel poll invullen, dank u

Comment

• User
                      Junior Member
                      • Oct 2011
                      • 26

Ik vraag me af: als deze regel van CD zo goed werkt, waarom voeren andere aanbieders deze dan niet in?

Comment

• Jack36548
                        Banned
                        • Jun 2011
                        • 111

Wees gerust, dat zal nog wel komen. Alle zenders die nu open liggen, zullen later wel weer gesloten worden. Het is een écht touwtje trek. De ene keer winnen we en daarna verliezen we weer. Ik denk dat ze wel al tests aan 't doen zijn, om het tegen te gaan. Griekenland was ermee bezig, had ik gehoord. Daarom had ik waarschijnlijk ook een tijdje problemen gehad met die zenders. En nu nog is het nog steeds niet, zoals daarvoor. Op de Spiderb zijn er nog steeds nog maar enkele open.

Comment

• gertitombo
                          Newbie
                          • Feb 2012
                          • 8

Ze zijn lekker bezig bij CS.
                          Het volgende gerucht staat weer op de stapel, van 4 sids naar 2 sids !!
                          Dus thuis wordt het opnemen op meerdere kanalen straks niet meer mogelijk met kijken erbij.

Het wordt tijd dat EU er een kijkje neemt bij Canal NL. Ze zijn nu ook druk bezig ok kanalen op de tweede of meerdere kaart(en) te beperken.

Comment

• dvdtotal
                            Member
                            • Sep 2010
                            • 34

En het gaat nog verder:CanalDigitaal wijzigt aanbod tweede en derde smartcard
                            Wie na 1 januari een bij CanalDigitaal abonnement voor een tweede of derde smartcard heeft afgesloten kan op deze smartcards vanaf 1 april hoogstens nog tv- en radiozender uit van Familiepakket ontvangen.

Eigenaar M7 Group S.A maakte begin dit jaar al bekend dat deze maatregel voor nieuwe abonnementen van een tweede of derde smartcard per direct inging. Men maakte toen aan Totaal TV al bekend dat het terugzetten van de tweede en derde smartcard naar hoogstens Familiepakket op termijn ook zou gaan gelden voor alle abonnementen voor een tweede of derde smartcard die na 1 januari 2012 gesloten zijn. Wie voorheen als hoofdabonnement het Entertainment- en Toppakket afnam en een aanvullend Multiroom-abonnement voor een tweede en eventueel derde smartcard had afgesloten, kon via deze Multiroom-kaarten naar alle tv- en radiozenders uit het Entertainmentpakket kijken. Heeft men een abonnement voor tweede en derde smartcard voor 1 januari 2012 gesloten verandert er vooralsnog niets.

Onlangs startte M7 Group S.A bij de Nederlandse tv-aanbieder CanalDigitaal met anti-cardshare maatregelen. Hierdoor kan men met één smartcard 4 clients bedienen. De maatregel werd ingevoerd omdat een groep kijkers via externe cardsharing bij commerciële partijen zonder aan CanalDigitaal te betalen naar het zenderaanbod van de tv-aanbieder keken. Sinds deze maatregel is ingegaan, is gebleken dat het aantal extra tweede maar vooral derde smartcards bij de hoofdabonnementen proportioneel is gestegen. Deze stijging ligt niet in verhouding met de periode vóór het invoeren van de anti-cardshare maatregelen. Om verder misbruik van het Multiroom Entertainment abonnement te voorkomen, is besloten om de beschikbare zenders op tweede en derde smartcards voor nieuwe gebruikers naar het Familiepakket terug te brengen.

In praktijk verdwijnen bij het hoofdabonnement Entertainment- of Toppakket op tweede of derde smartcard waarbij het abonnement voor deze aanvullende smartcards na 1 januari is afgesloten de volgende zenders: Sport1 Live HD, Sport1 Golf, Eurosport 2, ESPN America, Motors TV, Extreme Sports Channel, Investigation Discovery, Discovery Science, Syfy, Dorcel TV, DaringTV, AlpenGlühe en Nautical Channel.

CanalDigitaal heeft de klanten die na 1 januari dit abonnement hebben afgesloten per brief van de zenderaanbodwijziging per 1 april op de hoogte gesteld. Deze krijgen de mogelijkheid om het aanvullende abonnement voor tweede of derde smartcard op te zeggen.
                            Pay Server Reported

Comment

• Zmija
                              Member
                              • May 2012
                              • 73

Om het nog erger te maken. Ik woon dan in NL, maar kijk veelal voormalig Joegoslavische kanalen. Deze zijn allemaal nu verbonden aan een eigen 'originele receiver'. Indien Canal Digitaal dat ook gaat doen, houdt het natuurlijk op met de card sharing. Voor zover ik weet werkt TotalTV (Servie) er mee en is de Turkse Voetbal TV (TVLig) daar als enige nu mee bezig.

Uiteraard is het een spelletje van dan zij weer, dan wij weer. Maar uiteindelijk zal het wel steeds moeilijker worden. We zullen zien wat het wordt. En inderdaad heb er nu wel degelijk af en toe last van. In het huishouden 3 Tv's aan en 1x opnemen en je zit al aan de 4..

Comment

Working...