Welcome!

Welcome to Satlover forums, full of great people, ideas and excitement.

Please register if you would like to take part. link..

Register Now

Alert: Don't Use Hotmail Email Accounts for registration

Collapse

Before Access to all Forums and Trial accounts you must need to activate your account Email address

Discovery Turbo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cobra007
    Banned
    • Aug 2011
    • 4

Discovery Turbo

Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de Discovery Turbo te ontvangen, Ik wil de "Is Born Series" van Mark Evens op nemen, ik heb deze op dvd maar zijn niet echt compleet op het net zijn er wel een paar reeksen te vinden maar de kwaliteit is ver van goed, ik heb de free server geprobeerd maar het beeld valt regelmatig weg als ik 2 minuten ongestoord kan kijken mag ik blij zijn, weet iemand hier een oplossing voor.

Alvast bedankt.
  • nietgiftig
    Junior Member
    • Sep 2011
    • 10

Re: Discovery Turbo

Kan je ook nog een paar andere zenders ontvangen

Comment

• Cobra007
      Banned
      • Aug 2011
      • 4

Heb ik ook al aangedacht maar het risico is mij een beetje te groot vermists tv.vl...... de jacht heefd geopend.

Comment

• drernie
        Newbie
        • Mar 2010
        • 9

vraag me af hoe ze dit allemaal gaan controleren

Comment

• Jack36548
          Banned
          • Jun 2011
          • 111

Voor zover ik weet, hebben ze een manier gevonden, dat je maar een beperkt aantal kanalen tegelijk kan openen, met 1 kaart. Deze tekst is van een nieuwsbericht dat je overal kan lezen op het internet:

Wanneer de anti-cardshare optie is ingeschakeld wordt het aantal tv-kanalen dat met één smartcard kan worden aangesproken en ook daadwerkelijk gedecodeerd kan worden naar een maximum van vier teruggebracht. Daarvoor dient de smartcard wel eerst een update te ontvangen. Wanneer de update niet op de smartcard is geïnstalleerd kan men slechts twee tv-kanalen tegelijk met de smartcard benaderen. Wanneer de gestelde limiet is overschreden kan men de smartcard gedurende enkele tijd niet gebruiken voor het kijken van programma's

Misschien kan je ook eens kijken naar een ontvanger, die een gift aanbied zoals de Spider box

Comment

• knap92

Hello;

Mag ik de bron van deze informatie krijgen ,waar die vandaan komt!?

Alvast bedankt

Comment

• nietgiftig
              Junior Member
              • Sep 2011
              • 10

Originally posted by knap92
              Hello;

Mag ik de bron van deze informatie krijgen ,waar die vandaan komt!?

Alvast bedankt
              http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=49&id2=5972&title=Anti-cardshare%20bij%20CanalDigitaal%20van%20start

Comment

• knap92

Hello;

Is niet so best........hoe zit het in toekomst dan!!????

Comment

• Jack36548
                  Banned
                  • Jun 2011
                  • 111

Dat is een hele goede vraag. België is gestart met deze techniek en ik las ook enkele (roddels ?) berichten dat ook Nederland in de toekomst ermee zou gaan beginnen. Voor zover ik weet, is de datum nog onbekend. Ik denk dat we best van alle zenders genieten, zolang we ze nog hebben. En laat ons hopen dat er niet spoedig andere providers ermee gaan beginnen in de (nabije?) toekomst. In ieder geval, denk ik wel dat we nog een tijdje kunnen genieten van zenders die nu open zijn.

Comment

• nietgiftig
                    Junior Member
                    • Sep 2011
                    • 10

Originally posted by Jack36548
                    ik las ook enkele (roddels ?) berichten dat ook Nederland in de toekomst ermee zou gaan beginnen. Voor zover ik weet, is de datum nog onbekend.
                    Is al aangezet, zoek maar op het pli forum.
                    Mag hier blijkbaar geen linkjes plaatsen
                    Zoek op pli anticardshare in ******

Comment

• Jack36548
                      Banned
                      • Jun 2011
                      • 111

Ja, inderdaad. Amai op dinsdag 10 januari al. Dan waren ze er snel bij. Nu ben ik wel eens curieus of dat gevolgen gaat geven voor softcam ? Ik hoop dat dit voorlopig nog blijft werken ?

Nietgiftig, je mag links plaatsen op het forum, maar geen rechtstreekse.
                      Zet er bv. een streepje voor zoals hier: -http://www.example.com

Comment

• knap92

Wordt je niet vroelijk van...maar ik geloof in de technologie ....altijd een oplossing...
                        Momenteel wat mij betreft ..geen Cccam 2.3.0 downloeden....

Comment

• User
                          Junior Member
                          • Oct 2011
                          • 26

Originally posted by Cobra007
                          Hallo allemaal.
                          Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de Discovery Turbo te ontvangen, Ik wil de "Is Born Series" van Mark Evens op nemen
                          Ik zou proberen ze te vinden op een nieuwsgroep, er is vast wel iemand die ze heeft opgenomen en ze met je wil delen.

Comment

• saterno
                            Member
                            • Aug 2012
                            • 33

Dit alles zit in de kaart.
                            Gelukkig is de schotel ontvanger 1 richting verkeer.
                            En kunnen ze niet zien naar welke kanalen je kijkt en hoeveel.
                            Bij digitenne of interactive tv kan de provider zien welk kanaal er bekenen wordt en hoelang / hoeveel per IP adres.
                            In 1 huis kun je het annemelijk maken dat je met 4 tv kijkt.
                            Maar als dat er nu 100 blijken te zijn. Dan gaat het opvallen.
                            En kunnen ze eens bij jou thuis komen kijken.
                            Of ze blokkeren je kaart.
                            Bij de schotel is dit niet het geval. je kunt alleen ontvangen niet zenden.
                            Intern delen kan goed, 4x dreambox met in 1 van de 4 een kaart van provider.
                            Dit werkt zonder probleem. mits je niet alle vier gaat zappen.
                            Gewoon zender nummer intoetsen en kijken.

Re: Discovery Turbo - Hier (niet) te vinden.

Hispasat 1D (30°W), 2012-05-14
                            Zon: Discovery Turbo heeft 11577.00MHz, pol.V (DVB-S SID:779 PID:4608/4609 Portuguese) verlaten, en is vanaf heden in Europa niet meer te ontvangen via satelliet.

Hispasat 1D (30°W), 2010-08-08
                            Zon: Nieuwe FEC voor Discovery Turbo op 11577.00MHz, pol.V: FEC:5/6 ( SR:27500 SID:779 PID:4608/4609 Portuguese - Nagravision 3).

Hispasat 1D (30°W), 2005-11-04
                            Zon: Discovery Turbo heeft 11616.00MHz, pol.V verlaten (DVB-S SID:779 PID:4608/4609 English)

Hispasat 1D (30°W), 2005-10-17
                            Zon: Nieuwe frequentie voor Discovery Turbo: 11616.00MHz, pol.V (DVB-S SR:27500 FEC:3/4 SID:779 PID:4608/4609 English- Nagravision & Nagravision 2).

Hispasat 1D (30°W), 2005-05-16
                            Zon: Discovery Turbo (Portugal) is in DVB-S van start gegaan op 11574.00MHz, pol.V SR:27500 FEC:3/4 SID:779 PID:4608/4609 English - Nagravision & Nagravision 2.

Hispasat 1D (30°W), 2005-04-13
                            Zon: Discovery Turbo heeft 11574.00MHz, pol.V (DVB-S SID:779 PID:4608/4609 Portuguese) verlaten, en is vanaf heden in Europa niet meer te ontvangen via satelliet.

Hispasat 1D (30°W), 2005-04-11
                            Zon: Discovery Turbo is testing in DVB-S Nagravision 2 on 11574.00MHz, pol.V SR:27500 FEC:3/4 SID:779 PID:4608/4609 Portuguese.

Hispasat 1D (30°W), 2005-04-08
                            Zon: Discovery Turbo heeft 11574.00MHz, pol.V (DVB-S SID:779 PID:4608/4609 Portuguese) verlaten, en is vanaf heden in Europa niet meer te ontvangen via satelliet.

Hispasat 1D (30°W), 2005-04-07
                            Zon: Discovery Turbo is testing in DVB-S Nagravision & Nagravision 2 on 11574.00MHz, pol.V SR:27500 FEC:3/4 SID:779 PID:4608/4609 Portuguese.

Comment

Working...